יום ראשון, 23 בפברואר 2014

טרגדיה בחסידות צאנז: הג"ר שאול אריה הכהן בינדר זצ"ל ראש כולל צאנז בבני ברק הלך לעולמו


לפנות בוקר הלך לעולמו הג"ר שאול אריה הבהן בינדר זצ"ל (64) ראש כולל הלכה של חסידות צאנז בבני ברק ומחשובי ונכבדי הקהילה.

נולד בז' תשרי תשי"ב לאביו הרה"ח רבי נפתלי דוד בינדר ז"ל, למד בבחרותו בישיבת צאנז שם היה קשור למורו ורבו כ"ק מרן האדמו"ר בעל ה"שפע חיים" זצוק"ל ואף שימש כחברותא של כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א. נישא לרעייתו שתחי' בתו של הגאון רבי ישראל גרנשטקורן זצ"ל רבה של קרית מלאכי.

היה בן עליה, יהודי משכמו ומעלה שהקדיש את כל עתותיו לעיסוק בתורה הקדושה, שימש כמרביץ תורה חשוב ובין היתר היה מגיד שיעור בישיבת חכמי לובלין וראש כולל הלכה בכולל צאנז בבני ברק, כמו כן היה אחד מעורכי המבחנים של מפעל הש"ס.

בחודשיים האחרונים חלה הידרדרות חמורה במצבו הרפואי. כשהחל לסבול ממכאובים ומחושים סברו הרופאים בתחילה כי הוא לקה בדלקת ריאות ואף טיפלו בו בהתאם, אך מאוחר יותר התברר כי הוא סובל מבעיות קשות בכלי הדם שחלקם היו כמעט סתומים.

הבוקר השיב את נשמתו הטהורה לבוראו כשהיא מזוככת בייסורים.

מסע הלוויתו יצא הבוקר בשעה 11:30 מבית המדרש צאנז ברחוב יהודה הלוי בבני ברק דרך ישיבת חכמי לובלין ודרך בית המדרש נדבורנא הסמוך לביתו.

בשעה 14:30 תגיע ההלוויה לבית המדרש 'אהל נחמיה' קרית צאנז בנתניה, שם יספידו כ"ק האדמו"ר מצאנז שבצעירותו קבע לימוד בחברותא עם המנוח. ייטמן בבית העלמין בשיכון וותיקים בעיר, סמוך ונראה לציונו של רבו המובהק כ"ק מרן האדמו"ר בעל ה"שפע חיים" זיע"א.

השאיר אחריו אלמנה ויתומים, תלמידים וידידים רבים המבכים מרה את פטירתו בטרם עת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה