יום חמישי, 27 בפברואר 2014

אל תהרוס את האהבה עם פוליטיקה ארצית | מכתב גלוי לרה"ע בית שמש

דעה \ יהודה לבנטל


קמפיין האהבה אינו משקר, האהבה תנצח, כולם אוהבים אותך, מוישה. זה נכון לגמרי, אין אדם ששונא אותך פה בעיר, כולם אוהבים אותך בפן האישי. כמים הפנים לפנים, אתה מקרין חום ואהבה לבאים במחיצתך, וזה עובד. אנשים פשוט אוהבים אותך.

זה עובד, אבל זה לא יביא את הקולות הנחוצים. אל תחיה באשליה שיצביעו לך בגלל שאוהבים אותך. האהבה שאתה מקרין לא תמיד מספיקה, כשמסביבך מסתובבים כל אותם אחרים, שונאים.

האישיות המסתתרת מאחורי האיור החייכני.
מודעות קמפיין הבחירות בביש שמש השבוע
בשביל שהאהבה שלך כן תשפיע במשהו, תצטרך פשוט להתנזר מהם, מאותם פוליטיקאים המקרינים שנאה, היוצרים את השנאה והפילוג. תתרחק מהם, תיצור נתק, אל תצטלם במחיצתם, אתה לא כמותם, אתה אחר.

כשמשה גפני או אריה דרעי רוצים לבוא לעיר, 'לעזור לך', תעביר להם מסר עדין כזה, אולי עדיף שלא תפריעו לנו עכשיו, שהותכם פה בבית שמש לא עוזרת, רק מזיקה.


והיא מזיקה !!! הא-פוליטיות שאתה משדר, היא חלק נצרך והכרחי בעיר לגרום לאנשים להמשיך לאהוב את מי שאתה. את האישיות המסתתרת מאחורי האיור החייכני.

"הקמפיין מיועד להתפרסם בשכונות המעורבות ? הקמפיין החרדי יעסוק בחינוך, ארנונה וחילולי שבת", כך נכתב בכתבה.

טעות בהסתכלות, בשכונות החרדיות זקוקים לאהבה שלך, לא פחות מאשר בשכונות החילוניות. הציבור צמא לאהבה, אחרי השנאה המשתוללת, ההסתה של הפוליטיקאי הקטן כנגד ציבורים שלמים החושבים אחרת ממנו, הממושמעים לרבותיהם הם ומתנהגים אחרת ממה שאותו פוליטיקאי מנסה להציג, אותם ציבורים זקוקים לאהבה האחרת שלך.

אם גפני או אשר יסתובבו לך בין הרגליים, הרבה מאותם קולות הנחשבים אצלך כבטוחים, כבר לא יהיו כאלה. לאנשים יהיה קושי לצאת מהבית, כמה שתסביר להם שמדובר במערכה חשובה על צביונה של העיר. המצביעים רוצים לדעת שהם מצביעים לך, ולא לאותם פוליטיקאים קטנים, שונאים.

אם יש סיכוי שבהיחבא, בקלפיות באיזור הרמ"א יהיו אחוזי הצבעה גבוהים. זה גם, רק אם תתנזר מכל אותם פוליטיקאים. תהיה א-פוליטי כמו שאתה באמת, ואל תיתן לחכי"ם הקטנים האלה להרוס את הדמות הציבורית שלמדנו לאהוב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה