יום שישי, 7 במרץ 2014

מי סוחט בהצלחה את ועדת הרבנים לענייני תקשורת?

תחקיר \ ישראל קליין



מה האמת מאחורי האישור שניתן על ידי ועדת הרבנים לעניני תקשורת לקו ההסתה האלים למען השליטה של עסקני חזו"א 5, המתקרא: 'הועד למען כבוד רבותינו'

האם אכן נוהל מו"מ כפי הגירסא הראשונית שפורסמה ביום שלישי בחצות, בקו הנייעס 'מרכז החדשות' המשמש כדוברם של עסקני חזון איש 5?
או שמא לא היה כלל מו"מ, האם ועדת הרבנים לענייני תקשורת נכנעה לאיומי ועד ההסתה ללא תנאים?

יודעי דבר טוענים שלמרות טענותיו השקריות של הועד האלים למען השליטה של חזו"א 5, הוסר מקו ההסתה בימים האחרונים חלק מנאומי השיטנה שהיו בו לפני פתיחת החסימה וזאת על פי דרישת ועדת הרבנים לעניני תקשורת.

דבר אחד ברור, הועדה נכנעה לאיומי הבריונים שעומדים בראשות הועד האלים ומאשרת להם להפעיל קו שבו משמיצים ישיבות חשובות, רבנים וציבורים שלמים רק בגלל שאינן סרות למרותם של העסקנים מחזו"א 5.

אליהו פרייליך, מראשי הועד
למי שלא מתמצא בפרשה, תקציר מהאירועים:

לפני כחודש הוקם ע"י כמה עסקנים בריונים ארגון שקורא לעצמו 'הועד למען כבוד רבותינו' מטרות הוועד הם להלחם בכל מוסד, איש ציבור, נושא משרה תורנית, או ילד תמים בת"ת של"ע נולד לאב שאינו כפוף להוראות שיוצאות מעסקני הבית בחזו"א 5.


בראשות הועד עומד אליהו פרייליך שמשמש בתפקידו השני כמנהל ישיבת 'ברכת יצחק' באור יהודה. אליו חברו בין היתר, הרב משה קפלן שמשמש כמשגיח בישי"ק 'כתר שלמה' בבני ברק. מוטק'ה בלוי מעסקני מפלגת דגל התורה, כשלפי המידע שהגיע אלינו המשרד שממנו פועל הועד לעת עתה, הוא ממשרדי ארגון 'תודעה' שבלוי משמש כמנהלה.

בין יתר הפעולות שננקטו על ידם, רשימות שחורות של ישיבות שיש בם ח"ו תלמידים או אנשי צוות החשודים בהצבעה למלפגה אחרת, שאינה נשמעת חלילה להוראות חזון איש 5. וגם חוגי בית שבהם נאמרו דברים אלימים והסתה כנגד ציבורים ואישי ציבור תוך קריאה להתרת דם וקריאות של ימ"ש וכדו' (הקלטה מלאה מכנס היסוד).


מוטקה בלוי, מעסקני הועד

לפני כשבוע וחצי הקים הועד הנ"ל קו טלפוני ובו מושמעים נאומי השיטנה (התמלילים המלאים מנאומי השיטנה בכנס היסוד לועד) וגם הרשימה השחורה של הישיבות שבהם אסור ללמוד,

באופן טבעי לאחר מספר ימים, הקו נסגר להאזנה ע"י ועדת הרבנים לענייני תקשורת שעשתה את תפקידה, זאת משום שמדובר בקו של הסתה, פגיעה ברבנים, הפצת מחלוקת נוראה, ומלחמה בישיבות קדושות,

בתגובה פתחו בריוני הועד, 'הועד למען כבוד רבותינו' במסע איומים אלים כדרכם שלא בקודש, תוך האשמות שווא, השמצות וסחיטה באיומים, בין היתר הם איימו בתחקיר של השמצות שיושמע באותו לילה (ג') בקו הנייעס שלהם (המופעל כנגד הוראתם של גדולי ישראל ובראשם מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א). וכן איום על פירוק הועדה, בגלל שאינה מרשה להם להפיץ מחלוקת הסתה, שנאה כנגד רבנים, אישי ציבור, ציבורים וישיבות קדושות.

באותו ערב בחצות נמסר בקו הנייעס הנ"ל שהתחקיר מוקפא עקב מו"מ שמתנהל עם ועדת הרבנים לענייני תקשורת, ואכן יומיים למחרת (ביום ה' בשעות הבוקר המאוחרות) נפתח מחדש קו ההסתה.

היום יום שישי, הוציא הועד הודעה לתקשורת, הכוללת את המשך האיומים הבריוניים, בהודעה נכתב כי ועדת הרבנים לענייני תקשורת נכנעה לאיומים ופתחה את הקו ללא שום תנאים כמו"כ נכתב בהודעה, באם ועדת הרבנים לענייני תקשורת תעז להעיר משהו לקו, הם יואשמו בפגיעה בגדולי ישראל ותיפתח כנגדו מלחמת השמצות.

עד כאן תקציר האירועים ומכאן לנעלם הגדול

מי עומד מאחורי ארגון ההסתה, 'הועד למען כבוד רבותינו', האם בית הרב שטיינמן מגבה אותם, האם הדברים נעשים באישורו של הרב שטיינמן,

האם יתכן שבית הרב שטיינמן מגבה ועד של הסתה אלימה נגד רבנים, ישיבות, אישי ציבור, נושאי משרות תורניות ואנשים תמימים שכל חטאם שאינם נשמעים לצו המפלגה של עסקני חזו"א 5 ?

איך ייתכן שכמה בריונים ישלטו בועדת הרבנים לענייני תקשורת ע"י איומים וסחיטה, לאן נעלמו גדולי ישראל, ומה באמת דעתם של רבני הועדה לענייני תקשורת?

היאך יתכן ש'הועד למען כבוד רבותינו' מתיימר לנהל מלחמה ציבורית נגד ועדת הרבנים לעניני תקשורת? האם הרב שטיינמן מגבה אותם? א"כ לא צריך מלחמה ציבורית, מספיק לכאו' שתצא הוראה שלו כדי לשנות את הרכב הועדה.

אנחנו כאן נשתדל להמשיך לעקוב ולדווח על ההתפתחויות, להביא בפני הציבור את האמת מאחורי הקלעים של הפרשיה הזאת שנמצאת ככל הנראה רק בתחילתה.



תגובות, הערות, הארות, 
או כל חומר חדש בעניין, ניתן לשלוח לכותב הידיעה, בכתובת מייל
klein.avrehim@gmail.com


6 תגובות:

  1. פרייליך הזה מוכר כאדם אלים במיוחד, אני חזיתי בו בעבר מרים יד על אברך שהעז לחלוק על דעתו.

    השבמחק
  2. שקר, אני הייתי שם. זה היה לפני הבחירות ורב ביה"כ נתן רשות לדבר רק בעבור רשימת ג' של יהדות התורה, ומישהו עצניק הלך והזעיק, איזה "אברך", שידוע בגידופיו נגד מרנן ורבנן, וההוא התחיל לשפוך טינופתו, ונזרק החוצה ע"י כמה מתפללים וביניהם פרייליך. ההוא לא הוכה אלא הושלך החוצה ותו לא. דבר שגובה היטב בצעקות ע"י מאה וחמישים מתפללים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רואה שאתה יודע במה מדובר ואתה גם ראית איך שהוא היכה, זה שתשחק במילים ותקרא לזה "הושלך", ושזה "גובה" על ידי 150 מתפללים (רק אצל השוינאים 15 יכול להיהפך ל - 150) לא ישנה את המציאות

      פרייליך הזה הוא אישיות אלימה מוכרת, וכל מי שמכיר אותו יודע את זה.

      מחק
  3. רשי בפרשת קרח כתב: בא וראה כמה קשה המחלוקת כי בי"ד של מעלה אין מענישים בפחות מבן כ וכאן אפי" יונקי שדים אבדו. וכבר כתב תלמידו המובהק של רשכבה"ג מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל הגאון הגרמ"מ קארפ שליט"א: חלילה לנו לעשות איזה מחלוקת ופירוד בין הגדולים והצדיקים גדולי הדור ומנהיגיו. עכ"ל

    השבמחק
  4. אני לא מבינה איך בן אדם מעיז לקחת על עצמו כזו מחלוקת אם יש אחוז אחד שהוא טועה הוא לא יצא מהגהנום לעולם

    השבמחק