יום שישי, 25 באפריל 2014

פוניבז' מציינת 70 להקמתה: כנס בוגרים במעמד ראשי הישיבה והגר"ש אויערבאך • גלריית תמונות

מאות מבוגרי הישיבה תושבי ירושלים והדרום התכנסו באולמי 'תמיר' לציון יובל שבעים לישיבה • במעמד: הכרזה על חידוש ועד הנציבים שהקים הרב מפוניבז' זצ"ל • הגר"ש אויערבאך הגיע להשתתף בכינוס


מאות בוגרי ישיבת פוניבז' המתגוררים באיזור ירושלים והדרום התכנסו אמש (ה') באולמי 'תמיר' בירושלים, למאורע היסטורי ומאחד -"התאחדות בוגרי ישיבת פוניבז'". האירוע נערך על ידי ארגון 'בני הישיבה' לצורך איחוד הבוגרים וחיזוק הישיבה.

המעמד התקיים לרגל 'יובל השבעים', המסמל שבעים שנה בהן העמידה הישיבה רבבות תלמידים, בהם תלמידי חכמים מופלגים רבים וגדולי תורה המפארים את כותל המזרח של עולם התורה והישיבות.

ההכרזה על חידוש התכנית ההיסטורית של הרב מפוניבז' זצ"ל, שבמסגרתה בוחר כל 'נציב' יום בשנה בו הוא מחזיק את הישיבה על כל הוצאותיה, התקבלה בקורת רוח בקרב בוגרי הישיבה.

במעמד השתתפו רבני הישיבה, באופן מיוחד הגיע להשתף הגר"ש אויערבאך. נואם הכבוד היה הג"ר בנימין רימר, ראש ישיבת 'קרית מלך' וחתנו של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל, שעמד לימין הישיבה.

מלבד הכינוס שנערך באולמי תמיר בירושלים, והיה מיועד לבוגרים המתגוררים בעיר ובאיזור דרום הארץ, צפויה להיערך סדרת אירועים נוספת באיזורים בני ברק, מודיעין עילית ואזור הצפון.



























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה