יום שלישי, 1 באפריל 2014

תחקירני קו הנייעס ניסו להפיל את חבר המועצה, ונפלו בפח שטמן להם

ישראל קליין


אמש בשעות הצהריים יצאו אנשי קו הנייעס 'מרכז החדשות' בפרומו מסעיר; "כך בכיר בנצח מלבין כספים! הלילה בחצות, צפויה להיחשף הקלטה ממנה עולה כי אחד מבכירי נצח משת"פ עם הלבנת כספים לצורך גיוס תרומות להפלס".
גם באתר 'בחדרי חרדים' נפלו בפח של אבי ברגר

בהקלטה שהועלתה בחצות נשמע חבר מועצת העיר מודיעין עילית מטעם סייעת 'בני תורה', אבי ברגר, כשהוא מציע לבעל עסק המעוניין לתרום לעיתון 'הפלס', שיש אפשרות לקבל קבלות לפי סעיף 46 מ'הקרן להצלת עולם התורה'.

מיותר כמובן לציין שהעמותה המדוברת קיימת אך ורק כמה חודשים, ואין שום אפשרות בעולם שהיא עברה את כל התהליך לקבלת סעיף 46. לאלו שאינם מודעים, קבלת אישור של מוסד ציבורי לפי סעיף 46 הינו תהליך ארוך ומסובך מול שלטונות המס, שבסופו האישור מתקבל על ידי ועדת הכספים של הכנסת.

כאמור, אבי ברגר שהבין עם תחילת השיחה שמדובר באנשים המעוניינים להפילו בלשונו, השיב להם כגמולם הטוב וגרם להם ליפול ולפרסם תחקיר שכולו בדותה. מסתבר שלא לחינם התגלגל שפרסום התחקיר נפל דווקא ב -1 באפריל.

בתוך כך, אותם אנשי קו נייעס בשיתוף אתר האינטרנט 'בחדרי חרדים' והכתב יהודה הלוי, נפלו במתיחה של ה-1 באפריל, כשהעלו ברצינות תהומית ידיעה על כך שראש ישיבה ירושלמי בדק את האופציה לפתוח ישיבה ברמאלה, בעקבות גזירת הגיוס המרחפת על עולם הישיבות.

יצויין, שבשבועות האחרונים אותו כתב חדשות ב'בחדרי חרדים', העלה כמה וכמה ידיעות הזויות, כשכאן בחדשות אברכים ניתנה התיחסות לעניין, אם זה בידיעה התמוהה על הוראתו של הגראי"ל שטיינמן להפסיק לחלק את עיתוני 'יתד נאמן' בישיבות, ידיעה שאף נמחקה מהאתר. ואם זה בהכחשה כביכול של מקורבי הגרב"ד פוברסקי לראיון שנערך עמו בשבועון כפר חב"ד.


הידיעה של יהודה הלוי על היוזמה לפתוח ישיבה ברמאללה

תגובות, הערות, הארות, 
או כל חומר חדש בעניין, ניתן לשלוח לכותב הידיעה, בכתובת מייל
klein.avrehim@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה