יום שני, 7 באפריל 2014

קלרמן חנך לשכה חדשה; החברים מדגל התורה הגיעו להשתתף • גלריה

סגן ראש עיריית ירושלים ישראל קלרמן חגג הצהריים (ב') את פתיחת לשכתו החדשה בעיריית ירושלים, בין המשתתפים שהגיעו: חברי הכנסת של 'דגל התורה' משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר. ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן, סגן ראש עיריית בני ברק מנחם שפירא, יצחק רביץ, שמוליק גרינברג, סגני ראש העיר יוסי דייטש צביקה כהן ומאיר תורג'מן.

מי שקבע את המזוזה היה הגאון רבי יוסף אפרתי, שהזכיר בדברי ברכתו את הוראתו של הגרא"מ שך זצ"ל: "אני לא מחפש נציגים לדברים הגדולים, אני מחפש אנשים שיוכלו לטפל בבעיות הקטנות" – כשהו מזכיר לנציגי הציבור את חובתם לעזור לאזרח הקטן שעומד נבוך אל מול המערכת המאיימת.

מנכ"ל העירייה עו"ד אמנון מרחב, שהגיע גם הוא לברך, התייחס להרס בית הכנסת: "זה יום קשה לי ולעיריית ירושלים. לא קל לנו להורות על הריסת בית כנסת, אבל לא היו לנו ברירות. המקום יועד להקמת תלמוד תורה לתושבי השכונה, ואי אפשר לעשות את שני הדברים ביחד". מרחב הוסיף כי ימשיך לפעול למציאת פתרון לבעיה.

חבר הכנסת משה גפני התיחס בדבריו למבוכה שקרתה בבוקר בזמן שתקף את אלו שתמכו בברקת, כביכול הם אשמים בהרס הבית כנסת בנווה יעקב, בעוד שמי שפעל בעניין היה דווקא קלרמן חבר מפלגתו. כשאמר; "אל תתפלא שאתה מוציא הודעה ואני מוציא הפוך, אתה בקואליציה ואני באופוזיציה".

ישראל קלרמן הודה למשתתפים, ואמר כי הוא מקווה שיצליח לעמוד במשימתו בכבוד: למלאות את השליחות של גדולי ישראל והציבור החרדי בעיריית ירושלים.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה