יום חמישי, 1 במאי 2014

מתחזק החשד לפיגוע לאומני: שלי דדון בת 20 מעפולה, נדקרה למוות באיזור התעשיה של מגדל העמק

צעירה בת 20 מעפולה שיצאה לראיון עבודה במגדל העמק, נמצאה ללא רוח חיים במגרש חנייה ועל גופתה סימני אלימות • במשטרה מתחזק החשד שמדובר ברצח על רקע לאומני • הגופה התגלתה במקום בו התגלתה גופת נהג המונית יפים ויינשטיין שנרצח על רקע לאומני

זירת הרצח במגדל העמק
מתחזק החשד לפיגוע בצפון: גופתה של שלי דדון בת ה-20 מעפולה נמצאה אחר הצהריים (ה') במגרש חנייה סמוך לאזור התעשייה של מגדל העמק. על הגופה היו סימני דקירה ואלימות. חוקרי היחידה המרכזית במחוז צפון חוקרים חשד שמדובר ברצח על רקע לאומני אך לפי שעה לא פוסלים כיווני חקירה נוספים.

שוטרים מתחנת מגדל העמק שקיימו סיור שגרתי באזור התעשייה רמת גבריאל בעיר סמוך לשעה 15:00 הבחינו בגופת הצעירה שוכבת על אספלט של מגרש חנייה ריק. כשהשוטרים הבינו שעולה חשד לרצח, הם הזעיקו למקום את בכירי חוקרי המחוז הצפוני ואת צוות הזיהוי הפלילי המחוזי. במקביל החלו עשרות שוטרים לערוך סריקות נרחבות באזור.

מפקד היחידה המרכזית של מחוז צפון, ניצב משנה משה כהן, אמר כי "נבדקים כל כיווני החקירה. בשעה 15:10 ניידת סיור של תחנת מגדל העמק, שהייתה בפעילות שגרתית, הבחינה בגופה. מד"א קבעו מוות כשהגיעו.

זמן קצר קודם לכן, התקבלה בתחנת עפולה הודעה על היעדרות של צעירה בת 20, ביקשנו תמונה וזיהינו את הנרצחת. התברר שהיא יצאה מביתה בעפולה למגדל העמק, והייתה אמורה להיפגש עם מישהו לראיון עבודה באחד המפעלים. הגופה התגלתה עם סימני אלימות עליה. הצעירה לא מוכרת למשטרה".

מפקד המחוז הצפוני ניצב זוהר דביר, העביר הערכת מצב, בהשתתפות כלל גורמי החקירה, שכפי הנראה תוטל על היחידה המרכזית שבמחוז הצפוני. בישיבה דווח כי היות ומדובר בנערה ללא כל עבר פלילי שהייתה בדרכה לראיון עבודה, והיות שהגופה התגלתה במקום בו התגלתה גופתו של נהג המונית יפים ויינשטיין שנרצח על רקע לאומני – מתחזק החשד כי מדובר ברצח על רקע לאומני.

לבקשת המשטרה הוטל צו איסור פרסום על כל פרטי החקירה ושלבי מציאת הגופה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה