יום רביעי, 28 במאי 2014

אירוניה: 'יתד נאמן' מתלונן על הדרה בידי מפרסמים

מידי יום שני מתפרסם בעיתון 'יתד נאמן' מדור "פרסום ושיווק" בעריכת ר. גיל, המדור עוסק בחדשות הפרסום, קמפיינים פרסומיים בארץ ובעולם, גימיקים שיווקיים, רשימת המפרסמים הגדולים, דירוג חברות הפרסום וכן כהנה.

בשבועות האחרונים, באופן אירוני הלינו בעיתון פעמיים על כך שהם מודרים מקמפיינים, וחברות גדולות מתעלמות מהצורך ליידע ציבור גדול. ההלנה הראשונה פורסמה לפני שבועות ספורים כנגד רכבת ישראל, תחת הכותרת "מדוע רכבת ישראל לא מפרסמת לציבור החרדי?" מתלונן הכתב על כך שמתקציב פרסום לא מבוטל של 10 מיליון ש"ח, ברכבת ישראל לא הסכימו להקציב ולו שקל אחד לפרסום בציבור החרדי.

ההלנה השניה היא כנגד משרד הבריאות, ופורסמה ביום ב' השבוע באותו המדור. הפעם מדובר בקמפיין לאומי של המשרד להפחתת צריכת הנתרן - עודף נתרן זה רע לבריאות, טוענים בארגון הבריאות העולמי. ואת המסר הזה החליטו להעביר במשרד לציבור התושבים. וגם מהקמפיין הזה, הודר העיתון 'יתד נאמן' ועל כך הוא מבכה.




האירוניה בשתי הכתבות הללו, היא פעילות אותו עיתון עצמו, להדיר ציבור אחר ענק המונה כמה עשרות אלפי אנשים ממידע מגופים שונים, כגון קופות החולים, חברות התחבורה הציבורית, משרדי ממשלה ורשויות מקומיות.

עיתון 'הפלס' המתחרה ל'יתד נאמן' סובל מאז הקמתו מטרור המופעל על ידי העיתון המתחרה כנגד מפרסמים בו. למשל, עיריית בני ברק נמנעת מלפרסם בעיתון 'הפלס', למרות שבתחום שיפוטה ישנם כמה אלפי תושבים הנחשפים לעיתון זה בלבד.

תגובה 1:

  1. בתאכלעס' מישהו הבין למה רוחמקין הוריד את המועמדות לראשות העיר, הייתי בטוח שיש איזה הסכם?
    סתם פרייארים בני תורה

    השבמחק