יום חמישי, 22 במאי 2014

שוחרר למעצר בית האברך התוקף ממודיעין עילית. אשתו בבית המשפט; בעלי מטופל על ידי פסיכיאטר

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, אריה רומנוב, שחרר למעצר בית את רפאל יהודה כהן מי שתקף ביום ג' את יחזקאל אריאל, עוזרו של חבר מועצת העיר מודיעין עילית, אבי ברגר • נציג המשטרה: "זה יותר מסכסוך בין שני אנשים" • אשת התוקף במהלך הדיון: "בעלי מטופל על ידי פסיכיאטר"

התוקף, בבית המשפט
מעצר בית לתוקף ממודיעין עילית: שופט בית המשפט המחוזי בירושלים אריה רומנוב דחה הבוקר (ה') את עתירת הפרקליטות בנוגע להמשך מעצרו של האברך התוקף רפאל יהודה כהן וקבע כי ישוחרר בערבות למעצר בית אצל אחיו יצחק בעיר בני ברק למשך שבוע וחצי.

השופט קובע כי באם יוגש בימים הקרובים כתב אישום כנגד כהן הרי שבית המשפט יתכנס לדון שוב בנוגע לתקופה שלאחר הגשת כתב האישום - אם יוגש.

במהלך הדיון סיפרה אשתו של כהן, כי בעלה מטופל על ידי פסיכיאטר אבל אין שם מוגדר לבעיה שלו. בגלל שהוא התחמם על הבן אדם הזה לכן אמרו לו שילך לטיפול אבל אין לו התפרצויות של כעס כלפי הילדים או כלפי אנשים אחרים. רק כלפי הבן אדם הזה שמזיק לאנשים. הוא הביא את בעלי למצב שיכה אותו כדי שיוכל להפליל אותו".

בנוסף תיאר גם אחיו של התוקף אצלו ישהה במעצר בית, את אחיו כטיפוס רגוע ושליו. "קטונתי מלהביע דעה על הבלגן הזה", אמר לשופט והמשיך, "אך כדאי לדעת שבבית וכן בבית הכנסת הוא מתנהל מאוד יפה ומה שקרה זה שהדברים האלה עוררו אצלו משהו נפשי".

כאמור בסיום הדיון הודיע השופט כי הוא משחרר את כהן למעצר בית למשך שבוע וחצי. בפרקליטות הבהירו כי בוונתם להגיש כתב אישום כנגדו.













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה