יום שישי, 16 במאי 2014

זעזוע: נתניהו ביקר במקדש עבודה זרה ביפן

ג. סגל

זעזוע ותדהמה על ביקור ראש ממשלת ישראל במקומות משוקצים של אלילים ביפן. ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים את הכתוב "ע‍צביהם כסף וזהב מעשה ידי אדם". נתניהו הגיע עם רעייתו שרה לביקור מדיני ביפן, מתוך מטרה להדק את הקשרים הכלכליים בין ישראל ליפן, ובכך לעודד ייבוא וייצוא ולנסות לחזק את כלכלת ישראל אשר צפויה על פי הבנק העולמי לצמיחה נמוכה בשנים הקרובות.

נתניהו ורעייתו במקדש בעיר קיוטו. קרדיט: קובי גדעון לע"מ
למרבה השתוממות כל אדם אשר שכל לו בקודקודו, נתניהו בחר ללכת, משום מה, למקדשים משוקצים. זהו אותו נתניהו שרוצה לגייס את בחורי הישיבות אשר מוסרים את נפשם על לימוד התורה. ואותו נתניהו אשר ברוב צביעותו מדבר על מדינה יהודית ועל שאיפות ליצור מערכת משפט על בסיס תלמודי-עברי, ובפועל שותף לעבודה זרה ופועל לביטול התורה הקדושה על ידי הרס הדת בגיוס נערי ישראל בכפיה.

נתניהו התקבל בכבוד מלכים ביפן, ונפגש עם ראש הממשלה, הקיסר, שר ההגנה, שר האוצר, שר החוץ ועם בכירי המשק היפני. כידוע בשנים האחרונות ישנה מתיחות בין יפן לסין ובפרט על משאבים של גז אשר התגלו באיים אשר בעלותם שנויה במחלוקת.

ישראל היא בעלת נסיון עשיר בתחום הזה, וניהלה מאבק נגד לבנון וכן מטעם קפריסין היוונית נגד לבנון, בנושא סכסוך טריטוריאלי-ימי באזורים שבהם התגלו משאבי אנרגיה יקרים. ייתכן שכאן נתניהו יהדק את הקשרים הכלכליים פלוס שמירה על האנרגיה היפנית וייעוץ בטחוני. זהו ביקורו השני של נתניהו ביפן. והוא אף הזמין את ממשלת יפן ובכירי המשק הכלכלי שלה לבוא לביקור בישראל. הפעם הם נענו וראש ממשלתה של יפן שינזו אבה הודיע שישמח לבוא בשנה הקרובה לבקר בישראל.

נתניהו ורעייתו נפגשים עם קיסר יפן אקיהיטו והקיסרית מיצ'יקו
נתניהו עם ראה"מ היפני






ראה"מ נואם בפני בכירי המשק היפני

3 תגובות:

  1. היפנים אינם עובדי אלילים לפי היהדות! אין להם אלילים. מדובר בקישקוש אווילי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תקרא כאן, תראה שהמקדשים בקיוטו הם כן עבודת אלילים
      http://www.hidabroot.org/ARDetail.asp?BlogID=7590

      מחק
  2. לא ראוי לנקרא אברכים להביא תמונות לא צנועות וגם של ע"ז

    השבמחק