יום שבת, 10 במאי 2014

ויקרא שמה בישראל: רבקה הענא

אלפי חסידי בעלזא השתתפו השבת בקידושא רבא בירושלים, לרגל הולדת הנינה הראשונה של האדמו”ר • נקראה על-שם אם מייסד שושלת חסידות בעלזא - האדמו"ר ה'שר שלום' • השתתפו באירוע גם הסבים גאב"ד מאקאווא והגרי"מ פנט • בליל שבת, הגע באופן מפתיע להשתתף בטיש בן האדמו"ר מפשווארסק

הרב שלום רוקח בדרך לחופה (צילום: ארכיון)
שמחת בית בעלזא: אלפים השתתפו השבת בקידושא רבא שנערכה במרכז חסידי בעלזא בירושלים, לרגל הולדת הנינה הראשונה של האדמו”ר, נכדה לבנו יחידו הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח, בת לנכדו הגדול הרב שלום רוקח.

בעליה לתורה של אבי הבת בשבת בבוקר בהיכל בית המדרש הגדול ניתן לה השם 'רבקה הענא' על-שם אם האדמו”ר הראשון בשושלת בעלזא – השר שלום זי”ע, שאבי התינוקת נקרא על שמו.

לאחר תפילת מוסף נערך בהיכל 'אגרויסע שטוב' קידושא רבא המוני בראשות האדמו"ר מבעלזא, והסבים: גאב"ד מאקאווא הרה"צ רבי אהרן מרדכי והגאון רבי יחיאל מאיר פנט - ר"מ ישיבת נדבורנה בבני ברק.

בטיש בליל שבת הופתעו החסידים לגלות את בן האדמו"ר מפשווארסק שהגיע להשתתף בטיש, חסידות פשווארסק מזוהה עם קהילות 'העדה החרדית' להם יש נתק מזה עשרות שנים עם חסידות בעלזא.

כאמור, באופן מפתיע הגיע בן האדמו"ר מפשווארסק להשתתף במהלך הטיש בליל שבת בבעלזא, כשלאחריו שוחח עם האדמו"ר מבעלזא מספר דקות.

תגובה 1:

  1. מזל"ט. שמר"ש יזכה לעוד שנים הרבה על ממלכתו.

    השבמחק