יום חמישי, 8 במאי 2014

אליהו פרייליך על הרדיפות נגד 'בני תורה': מאות ואלפים נסחפים אליהם, זה מדאיג • האזינו

הסחף של מאות ואלפים לכיוון "בני תורה" זה מה שמדאיג אותי וגורם לי לפעול, אני לא מכיר שום מקרה של סחף לצד שלנו, רק ההפך • ההקלטה נחשפת
נחשפו המניעים, אליהו פרייליך

בהקלטה שנחשפה אמש (ד') ב"קו הסקופים" נשמע אליהו פרייליך, מי שעומד בראשות "הועד למען כבוד רבותינו" אומר; שהסיבה למלחמה אליה הוא נכנס ורדיפותיו האישיות כנגד אנשי "בני תורה" זה בעקבות הסחף של מאות ואלפי אברכים ובחורים לכיוון הזה, בו בזמן שהוא לא מכיר שום מקרה של סחף לצד השני.

"הועד למען כבוד רבותינו" הוקם לאחר הבחירות המונציפאליות בחודש חשוון האחרון, בהם התמודדה סייעת "בני תורה" בערים ירושלים, בני ברק ומודיעין עילית ואף זכתה בחמישה מושבים.

קבוצה מתלמידיו של הגראי"ל שטיינמן, שלטעמם ההתמודדות בסייעה נפרדת כנגד "דגל התורה" המונהגת על ידי הגראי"ל גרמה לפגיעה בכבוד רבם, החליטה לפתוח בועד פעולה שילחם כנגד כל מי שלא מסכים להכפיף עצמו למרותו של הרב שטיינמן. 

בין הפעולות אותם יזמו אנשי הועד, רשימות שחורות של ישיבות שהאוירה בהם היא נגד "הנהגת" הבית בחזון איש 5, ניסיון להלך אימים על מנהלי סמינרים שיפטרו מורות שלא הסכימו ללכת בתלם. גם ברדיפוות אישיות כנגד תלמידי חכמים מופלגים, אברכים ובני ישיבות נרשמים בפעולות אותו ועד.

                                                                קטע מדבריו של פרייליך
                                                  

3 תגובות:

  1. חחחח....
    תרשו לי לנחש שאמר את זה בשביל לנער ולנפנף את המתקשר המטריד התורן...

    השבמחק
  2. שלא יצא לעולם מהגיהנם

    השבמחק
  3. רשע מרושע

    השבמחק