יום רביעי, 18 ביוני 2014

מאמר מעורר סערה: הממשלה שפוגעת בחרדים היא האשמה בחטיפה

במאמר המתפרסם הבוקר בעיתון 'יתד נאמן' נטען שהאשמה בחטיפה היא ממשלת ישראל בהתנהלותה הפוגעת בחרדים • בקרב הציבור הדתי לאומי מגיבים בזעם • גונן גינת העורך הסרוג של 'ישראל היום': כותב המאמר הוא חולה נפש
התנהלות הממשלה הפוגעת בחרדים היא הגורמת לחטיפה: המאמר המלא שפורסם הבוקר ב'יתד נאמן'

תחת הכותרת "אבל אשמים אנחנו" פותח כותב המאמר ישראל פרידמן בתיאור החטיפה, "מפלצות "אנושיות" ששילחו זרועות תמנון, חטפו חפים מפשע, פתחו פצעים ישנים והעמידו אומה שלמה על רגליה. אפילו לפי הסטנדרטים המאקבריים של ארגוני הטרור הנאלחים ביותר, אפילו לפי אמות המידה המרושעות ונטולות הצדק של בעלי הידיים המדממות מהארגונים המוסלמיים, מדובר בחריגה: החטופים, אינם חיילים ואינם מתנחלים אלא סתם נערים שרצו לשוב הביתה בשלום, לחזור אל אבא ואל אמא. אבל פראיותו של ישמעאל, אינה מתחשבת ברצונות אנושיים קטנים וטבעיים כאלה. ידו בכל".

כותב המאמר ממשיך ומתאר את הניסיונות להאשים את מדיניות הממשלה, "יפי הנפש הזדרזו להאשים את הממשלה: הכל בגלל העדר אופק מדיני. לטענתם, אילו הממשלה לא היתה קצרת רואי ומרחיקה מבטה קדימה, אילו היתה יוזמת מהלכי שלום, היתה כביכול נמנעת כל הטרגדיה הנוראה הזו. רק אוזלת ידה של הממשלה, היא האחראית העקיפה לארוע הנורא שעדיין בעיצומו. הגישה הזו מקוממת, כאילו היו המרצחים צמאי הדם, מתנדבי 'ארגון חסד'. כאלו שופכי הדמים של החמאס טרודים כל יומם בסחיבת סלים של זקנים ובסיוע לילדים בחציית כבישים סואנים. משל היו ראשי הטרור האיסלמי חברים באונר"א ועוסקים כל יממתם בסיוע הומניטרי לאוכלוסיית מוכות. כאילו החוטפים הארורים האלה הם שוחרי זכויות אדם. הרשעות החמוצה שבתגובות מסוג הזה, שעוסקות בהלקאה עצמית, רק משמשות קטליזטור וזרז למפגעים. הם רק מעודדים לגיטימציה לישמעאל לשלוף את חרבו מנדנה. דיבורים מהסוג הזה הם כתף חמה לטרור. אסור להם להישמע!".

הממשלה לא אשמה בתחום המדיני, היא כן אשמה בפגיעתה בעולם התורה טוען כותב המאמר, "אם להאשים את ממשלת ישראל, והיא אינה חפה מפשע, יש לערוך בדק בית בדברים אחרים ומכיוונים אחרים. בקדנציה האחרונה היא עושה ככל שביכולתה לסכן את החיים בארץ הקודש. הישיבה שלנו כאן איננה טבעית. העם יושב כאן רק באורח ניסי, וזה מותנה ב"אם בחוקותי תלכו ונתתי שלום בארץ, וחרב לא תעבור בארצכם ושכבתם ואין מחריד". אבל ממשלת הזדון עושה ככל שביכולתה כדי לעקור את היהדות מחיי היהודים היושבים בציון".

בציבור הדתי לאומי ששלושת הנערים החטופים באים ממשפחות המזוהות עם ציבור זה, הגיבו בזעם על פרסום המאמר ובמיוחד בעיתוי שכזה, עת כלל ישראל כולו עסוק בתפילות להשבת הנערים בשלום לחיק משפחתם.

בראיון לאתר 'סרוגים' אף הכתיר גונן גינת, עורכה הסרוג של 'ישראל היום', את כותב המאמר ב'יתד נאמן' כחולה נפש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה