יום חמישי, 26 ביוני 2014

לקראת יום ההילולא: הערב ב'יד אליהו' עצרת הרבבה של חסידי חב"ד

רבבות חסידי חב"ד משלימים בימים אלו את ההכנות לרגל יום ההילולא העשרים של כ"ק האדמו"ר מליבאוויטש זי"ע, שיצויין בשבוע הבא, ג' בתמוז.

הערב מקיים מרכז צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש עצרת התעוררות מיוחדת לקהל חסידי חב"ד מרחבי הארץ, בהיכל 'יד אליהו' בתל אביב.

במהלך העצרת המיוחדת יוקרנו מראות נדירים מהליכותיו בקודש ומדברי תורתו העמוקים של כ"ק אדמו"ר זי"ע בכל מכמני התורה, ינוגנו ניגוני הקודש של הרבי זי"ע בליווי תזמורת, ויושמעו דברי התעוררות על התחזקות בהליכה באורחותיו הק'.

העצרת, שתתקיים במעמד גדולי התורה ורבני בית הדין של רבני חב"ד בארץ הקודש, תיפתח בתפילת ערבית ובלימוד חלק ממאמר 'ואתה תצווה', כנהוג, ובמהלכה יושמעו דברי התעוררות מהאורחים המיוחדים: שליחו של כ"ק האדמו"ר זה חמישים שנה ומקים עולה של תורה במדינת מינסוטה שבארה"ב, הגאון רבי משה פעלער שליט"א; הרה"ג ר' חיים שאול ברוק, ראש מכון ההוצאה לאור של תורת כ"ק האדמו"ר זצ"ל, לצדם, עומדים לנאום גם הגה"ח הרב יוסף-יצחק גורביץ', משלוחי הרבי לאה"ק ומשפיע ראשי דישיבת תות"ל מגדל העמק, והגה"ח הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, סגן מזכיר בית-דין רבני חב"ד.

הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב, יו"ר צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש, מסר כי "ההתעוררות הרבה הקיימת בחסידות חב"ד בהתקרב יום ההילולא העשרים, תנותב להעצמת הפעילות של חסידי חב"ד בהפצת היהדות, התורה ומצוותיה, כשבוודאי פעולות אלו יזרזו את ביאת הגאולה, כדברי הרמב"ם "עשה מצווה אחת הרי הכריע את עצמו ואת כל העולם כולו לכף זכות, וגרם לו ולהם תשועה והצלה".

בתוך כך, עשרות אלפים צפויים לעלות בימים הקרובים לציונו של האדמו"ר זי"ע שבניו יורק, ולהשתתף בשורה של התוועדויות וכנסים לרגל יום הילולא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה