יום שלישי, 4 במרץ 2014

צינורות גז נחתכו ב - 3 בניינים בירושלים: חשד לרקע לאומני

צינור הגז הקרוע (צילום: - כבאות מחוז ירושלים)
חשד לחבלה על רקע לאומני: אלמונים חיבלו היום (ג') במערכת צינורות גז בשלושה בניינים בשכונת ארמון הנציב. הבניינים פונו מיושביהם לאור ריכוז גבוה במיוחד של גז. במשטרה פתחו בחקירה, נבדק גם הרקע הלאומני.

חשד לניסיון לפוצץ בניינים בשכונת ארמון הנציב בירושלים באמצעות חבלה במערכת הגז: בשעות הצהריים הוזעקו כוחות הצלה לשלושה בניינים ברחוב שלמה בן יוסף וברחוב אלכסנדר רובוביץ', בשכונה הגובלת בשכונת צור באהר. זאת לאחר שהתגלתה בהם חבלה במערכת הגז. במשטרה ובמכבי האש חושדים כי מדובר בניסיון לגרום לפיצוץ גז, שכן באחד הבניינים ברחוב בן יוסף נמצא נר דולק.

באותו רחוב נחתך צינור ראשי המוביל גז לבניין ובמוקד השני נחתך צינור שמוביל גז לשני בניינים, כאשר באחד מהם הונח הנר הדולק. כוחות משטרה ומכבי אש שהגיעו לזירה כיבו את הנר ודיווחו על ריכוזי גז גבוהים. בשל כך, פונו תושבי הבניינים מבתיהם.

במקום, פינו בסך הכול כ-50 תושבים, והורידו את תחום הנפיצות של הגז אל מתחת לרמה המסוכנת. הכבאים גם אווררו את הבניין. "רק בזכות תגובה מהירה של לוחמי האש בירושלים ונחישותם תוך כדי נטילת סיכון אישי גדול מנעו אסון בקנה מידה גדול ביותר", אמרו בשירותי הכיבוי בירושלים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה