יום חמישי, 20 במרץ 2014

עו"ד יורם שפטל מבהיר את דבריו, ומברך את הרב שטיינמן עד מאה עשרים ועוד עשרים

עם תחילת תוכניתו היום, הבהיר עו"ד שפטל את דבריו משבוע שעבר, ואמר כי כי לא התכוון בשום צורה לייחל למותו של הגראי"ל.

שבוע בדיוק לאחר שהשתלח בצורה מחפירה ומזעזעת כנגד הגראי"ל שטיינמן הבהיר היום (ה') עוה"ד יורם שפטל בתכניתו ברדיו ללא הפסקה את דבריו.

שפטל הסביר בתכניתו על הסערה שעוררה התבטאותו ואמר כי לא התכוון לדברים. "בשבוע שעבר בעקבות דבריי החריפים נגד הרב אהרון שטיינמן קמה סערה מסויימת והתבקשתי להבהיר ואני עושה זאת ברצון ובחפץ לב ולא התכוונתי בשום צורה שהיא לייחל למותו, אני התייחסתי אך ורק לשמו ולזכרו".

בהמשך עו"ד שפטל הוסיף "הרב אהרון שטיינמן הוא בן מאה שנים אז אני לא מאחל עד מאה ועשרים כי זו לא ברכה כזאת גדולה, אני אאחל לו מאה עשרים שנה ועוד עשרים שנה ואני מקווה שבעקבות זאת אלה שנחרדו לשווא באו על סיפוקם", כך אמר שהוא מטבל את דבריו בשפת היידיש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה