יום שישי, 7 במרץ 2014

הבחירות בבית שמש I הגראי"ל שטיינמן הגיע לחזק, הגר"ש אויערבאך במכתב תמיכה

בשעות הערב (ה'), הגיע  ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן אל העיר בית שמש לבית המדרש 'לב אליהו', בכדי לחזק את מפלגת 'דגל התורה' וכן את מועמדותו של ראש העיר החרדי משה אבוטבול.

הגראי"ל שטיינמן מגיע להשתתף בכינוס
בכינוס החירום השתתפו גם הח"כים משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר וכן הנציגים המקומיים. במהלך דבריו אמר הגראי"ל: "יש לכם הזדמנות גדולה ונדירה לקדש שם שמים בכל העולם, בזמן שכולם מסתכלים על זה. תנצלו את זה" הוסיף הגראי"ל שטיינמן וסיים בברכת "בעזרת ה' תזכו לכל טוב בזה".

חבר הכנסת משה גפני נאם גם הוא בכנס, בנוכחות הגראי"ל, ואמר: "זאת לא מערכת בחירות אלא מלחמה. נתניהו הרשע לא התערב בבחירות המונציפליות, ורק עכשיו בבית שמש הוא מתערב כי זה מלחמה נגד הציבור החרדי. זה מלחמת דת".



יצויין, כי לאחר הכינוס הגיעו החכי"ם של תנועת דגל התורה הליטאית אל מטהו של אבוטבול, שם נפגשו עם יו''ר שס אריה דרעי ועשרות הפעילים, כשהם עוקבים אחר הפעילות לקראת יום הבחירות..

בתוך כך, הערב הוציא הגר"ש אוירבאך מכתב המורה להצביע ולפעול אבוטבול לראשות העיר; "כבר גיליתי דעתי וביקשתי בבחירות הקודמות בעיר בית שמש ת"ו, והנני מוסיף לחיזוק ובייחוד לבחירת ראש העיר המוכתר בכתר שם טוב, הרב משה אבוטבול, אשר ע"י יתרבה כבוד שמים בעה"י וחיזוק הדת, וכל הבוחרים יתברכו בכל הברכות האמורות בתורה". בברכת התורה (מקום החותם)




הגר"מ גולדשטיין רב שכונת 'משכנות יעקב' 
חבר מועצת העיר, שמואל גרינברג
ח"כ משה גפני
חברי הכנסת של דגל התורה בכינוס

ציבור המשתתפים (צילום: משה בן נאים - חדשות 24)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה