יום שלישי, 4 במרץ 2014

בית שמש סוערת: זיוף מחוצף של מכתב רבנים

בית שמש סוערת לקראת הבחירות בשבוע הבא, אלמונים הפיצו מכתב מזויף מרבני בית שמש, בו נקרא הציבור להלשין על אלו שיזייפו בבחירות ביום שלישי הבא, תלונה הוגשה במשטרה.

המכתב המזויף

אם מישהו חשב שמערכת הבחירות בבית שמש תהיה הפעם שקטה וללא זיופים, מוטב ששישנה כבר עכשיו את הערכותיו, שכן לפי הרושם שנוצר כבר עתה, אלו שהחליטו ‘לגנוב’ את נצחונו של ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול לא בוחלים בכל דרך, כולל באמצעות זיוף מכתב של רבנים.

הפעם מדובר במכתב של רבני שכונות שנכתב ונחתם לפני הבחירות בחודש חשוון, מכתב תמיכה בראש העיר הרב משה אבוטבול. המטה החילוני אימץ את המכתב המקורי והשתיל בו שורות שיש בהם בכדי להוציא לעז על הציבור החרדי, ולפגוע בשמם הטוב של תושבי העיר החרדים לדבר ה’, מתוך מטרה שהדבר יוביל לאי ודאות בתוך הציבור החרדי ולהקטנת אחוזי ההצבעה.

במודעה המזוייפת נכתב בין היתר כביכול, שהרבנים קוראים “לבל ישנו המקרים, מבקשים אנו בכל לשון של בקשה שלא להעביר מסמכים אישיים, וכל איש יזהיר את בני ביתו על כך, והיודע על מישהו שעוסק בדברים שיש בהם סכנה, נא להודיע בהקדם לרבני השכונה”.

לא נתקררה דעתם של זייפנים אלו, שכביכול מנסים להראות כאילו והרבנים תמכו בפעם הראשונה בזיופי בחירות, ופרסמו בתחתית המודעה, גם מספר טלפון, “במקרים חריגים נא לפנות למספר טלפון (המספר במקור) והנושא יטופל כראוי”.

המודעה המזוייפת שניכר היטב לראות מי עומד מאחוריה, הופצה השבוע בכל הקריות החרדיות בעיר, והביאה למורת רוח רבה בציבור, שנדהם לגלות כי אלו שרוממות שמירת החוק בפיהם, לא בוחלים בכל דרך, גם באמצעות זיוף מכתבם של רבנים חשובים, בכדי להשיג את המטרה, לפגוע בבחירתו המחודשת של ראש העיר הרב משה אבוטבול.

נמסר כי אחד מגבאי הרבנים ששמם הופיע כמי שחתמו על המודעה, הגיש תלונה מסודרת בתחנת משטרת בית שמש, מתוך תקווה שהמשטרה תחקור את הדבר ותגלה מי עומד מאחורי היוזמה לזייף את מכתב הרבנים ולפגוע בציבור החרדי.

ממטה הבחירות של ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול נמסר בתגובה, כי הם ערים לניסיון לפגוע בטוהר הבחירות בבית שמש, הם ערים גם לכאב שיש בציבור בניסיון הנואל הזה להכתים את הציבור החרדי ולפגוע בכבודם של רבני העיר שליט”א, אך עם זאת ראוי שהציבור יתעל את הכעס לעוד קולות בקלפי, שכן לא תהיה תשובה נכונה יותר לאלו שפוגעים ברבנים ובציבור, יותר מאשר נצחון מוחץ עבור מועמדותו של ראש העיר הרב משה אבוטבול.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה