יום שני, 24 במרץ 2014

מחר: קבלת פנים המונית בירושלים לאסיר עולם התורה בראשות מרנן ורבנן



שמות התורמים ל'קרן להצלת עולם התורה' הועברו לאסיר לתפילה



מחר (ג') בשעות הבוקר צפוי להשתחרר הבחור יעקב ישראל פז, תלמיד ישיבת 'גרודנא' שנעצר בפורים דפרזים האחרון בעקבות כך שסירב להתייצב בלשכת גיוס כהוראת רבותיו.

בשעה 7 בערב, כאות הזדהות של בני היהדות החרדית עם שליחם בכלא, יקבלו ההמונים את פניו לאחר צאתו ממאסר בן עשרה ימים בכלא 6, המעמד ייערך על פני רחוב מלכי ישראל בירושלים, בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א.

אמש, לאחר התעלמות של שמונה ימים ואי איזכור מעצרו של פז, גם עיתון 'המבשר' הצטרף למדווחים, בכותרת; "זעם על המשך מעצר בן ישיבה בכלא 6".

"בקרב היהדות הנאמנה ניכר זעם רב על המשך החזקתו במעצר של בחור ישיבה לאחר שנעצר ביום הפורים ונכלא עקב אי התייצבותו בלשכת הגיוס", בהמשך הכתבה מבהירים בעיתון ש"כל איום של מאסר בכלא לא ירתיע מלהמשיך ולשמור על עולם התורה".




לעומת זאת, בעיתון 'יתד נאמן' המשיכו גם היום להתעלם ממעצרו של בחור הישיבה, שהתעקש לשמוע בקול רבותיו.

תבוא לפניך אנקת אסיר


הבוקר בעיתון 'הפלס' פורסמה מודעה של "הקרן להצלת עולם התורה" - פעילותה של הקרן היא לממן את עורכי הדין ושאר דברים הנצרכים לבחורי הישיבות שנעצרו.

במודעה מתפרסמים דברי האלשיך הקדוש שכתב על הפסוק "תבוא לפניך אנקת אסיר" - "והוא כל המקדש את ה' ומוסר את נפשו, הוא אם יתפש וייאסר תחת ידם להעבירו על דת או יהרג. וזה אשר תעשה כי הנתפש אשר ינאק כי שמוע תשמע נאקתו כי צרת מאסרו ונאקתו יספיקו".

כשעל בסיס אותה הבטחת האלשיך, יש לנו לימים אלו סגולה נוספת חדשה.

"זקוקים לישועה מיידית, זיווג הגון, זרע של קיימא, פרנסה, הצלחה בתורה ויראת שמיים?", נכתב במודעה, "תורמים עכשיו להצלחת המאבק ומעבירים שמות לתפילה הנוראה שאינה שבה ריקם".

העלות של אותה תפילת אסיר, היא 100 שקלים בלבד. שמות שהועברו עד לשעה 1 בצהריים, הוכנסו לאסיר על מנת שיתפלל עליהם.

מודעת הקרן להצלת עולם התורה














  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה