יום ראשון, 9 במרץ 2014

הגרב"צ מוצפי על הרב שלמה אבינר; "רשע מגזע עמלק". הגר"ש בעדני על רבני הציונות הדתית; בהמות, מטומטמים

"לא מתבייש, עז פנים לגיהנום, רשע מרושע, חוטא ומחטיא, מזרע עמלק. איך הוא אומר דבר כזה?" כך הג"ר בן ציון מוצפי על הרב שלמה אבינר מרבני הציונות הדתית

בשיעור שמסר ביום חמישי האחרון תקף הג"ר בן ציון מוצפי ראש ישיבת 'בני ציון', את הרב שלמה אבינר ר"י 'עטרת כהנים' וקרא עליו רשע מרושע מזרע עמלק.

הרב מוצפי התייחס לפרסום לפיו אמר הרב אבינר כי יגיע ל"עצרת המיליון" אך יתפלל שכל החרדים יגוייסו. כזכור, הרב שלמה אבינר הצהיר בסוף השבוע שלפני עצרת הרבבות בשערי ירושלים, כי הוא יקח חלק בעצרת. "אני אגיע ואתפלל שכל החרדים יתגייסו לצבא, אף אחד הרי לא ידע מה אני ממלמל בפה שלי", כך אמר הרב אבינר בראיון לגלי צה"ל.

 "אלו הרשעים שזוממים כל הזמן לשנוא ולהכרית חס ושלום את בני התורה, ביניהם יש כאלה שקוראים לעצמם רבנים - "רע בנים", רשעים, יותר גרועים מהחילונים עצמם - שהם שונאים את בני הישיבות". תקף הרב מוצפי את רבני הציונות הדתית.


על הרב אבינר עצמו אמר הרב מוצפי כי הוא "לא מתבייש, עז פנים לגיהנם, הוא אומר אני אבוא לשם ואתפלל שיתגייסו לצבא, רשע מרושע חוטא ומחטיא, מזרע עמלק זה, איך הוא מדבר דבר כזה? הצבא של מי זה? מי יאכל שם איך אפשר לאכול שם?".

"שבת אפשר לשמור שם? צניעות אפשר לשמור? איך אתה מעיז לומר שאנשים יילכו לשם, תתקן את המצב ויילכו לשם אלו שלא לומדים תורה היכולים ללכת לשם. ואלו שלומדים תורה? רשע מרושע כופר בתורה, עוקר את התורה חס ושלום".

"שהלכו למלחמת מדין על כל אלף חיילים שיצאו לקרב על ידי משה רבינו, הפריש משה רבינו אלף כנגדם שישבו ולמדו תורה מכל שבט ושבט משנים עשר שבטי ישראל".

"כמה אנחנו כמה יש כבר בני תורה שככה עינם צרה בהם כל היום, הגמרא אומרת יותר מששונאים הגויים את ישראל, שונאים עמי הארץ את תלמידי החכמים, ככה עינם צרה בתורה הקדושה, ומה בני ישיבות מסכנים מה אוכלים מה שותים, כמה כסף יש להם? אני נמצא איתם אני יודע בדיוק מה עובר עליהם".

"פעם אמר האדמו"ר מסאטמר הראשון שהניסים היום הם, שבן תורה מצליח להשיא את בנו או בתו בארץ ישראל, זה נסו זה מופת, רואים בחוש שזה מופת זה לא טבעי".


אמש (מוצ"ש) באירוע בחירות שנערך בביהכ"נ 'שמחת חיים' ברמת בית שמש א', תקף חבר מועצת חכמי התורה הג"ר שמעון בעדני את רבני הציונות הדתית והגדיר אותם "בהמות, מטומטמים".

"הוא (יאיר לפיד) מושך אחריו אפילו אנשים דתיים, לא רוצה לומר את שמם, איך הם הולכים אחריו? מטומטמים! בהמות! זו השתלטות של עמלק, גם הרבנים שלהם, איך הולכים אחריהם, הרבנים האלה הם ייתנו את הדין על זה שהזיקו לכוללים, ה' ישמור. מצביעים איתו (עם לפיד) ביחד על כל החוקים הרעים" אמר הרב בעדני בכנס בחירות בבית שמש.

"אנחנו צריכים להיאבק בכל הכוח נגד הרשעים האלה" זעק הגר"ש בעדני: "להיאבק בכל הכוח שלא יהרסו את הדת וזה חובת כל אחד" הוסיף חבר מועצת חכמי התורה.

את הממשלה הגדיר הרב בעדני כעמלק: "אנחנו נמצאים כעת בפרשת זכור שמספרת על מלחמת עמלק, עכשיו המלחמה שלנו היא מלחמת עמלק. רוצים לרדוף בחורי ישיבות ולשים אותם בכלא. מכניסים אברכים לפת לחם. זה העמלק האמיתי".

בהתייחסו לבחירות בעיר בית שמש שייערכו ביום ג' הקרוב, אמר חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, כי על כל אדם מוטלת החובה לצאת ולהצביע גם אם בעבר לא נהג כך: "בירושלים היתה העדה החרדית הספרדית והם לא הצביעו בבחירות, והם הסתפקו האם להצביע בבחירות המוניציפליות ועכשיו בבחירות בבית שמש צריך לדעת שזו מלחמה על כל הקדוש והיקר ולכן מי שלא מצביע זה לא שהוא לא עשה דבר טוב אלא הוא עשה דבר רע והוא שותף לכל הדברים הלא טובים שיהיו בעיר ואני מפחד להזכיר אותם, הוא שותף להם".




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה