יום חמישי, 6 במרץ 2014

בציונות הדתית זועמים: בשבוע הבא הפגנה מול משרדי 'יתד נאמן'

"נמאס לנו מביזוי התורה, הרבנים ועם ישראל", זו הכותרת תחתיה יפגינו בשבוע הבא ציונים דתיים מול מערכת העיתון 'יתד נאמן' שביזתה את כבודו של הרב דרוקמן בתחילת השבוע

אם אין דרך ארץ אין תורה (דף הפייסבוק שנפתח על ידי מארגני ההפגנה)
צעירים מהציונות הדתית מתכוונים לקיים הפגנה ביום ד' בשבוע הבא מול משרדי 'יתד נאמן' ברח' ז'בוטינסקי 108 בבני ברק, כמחאה על הפגיעה בהרב חיים דרוקמן.

לאחר שהרב דרוקמן קרא שלא להשתתף בעצרת הגדולה נגד חוק הגיוס הותקף בעיתון 'יתד נאמן' והושמט משמו תואר 'הרב'.

אחד המארגנים ניתאי מורגנשטרן דיבר עם אתר החדשות 'סרוגים' ואמר; כי "נמאס כבר מעוקרי התורה – יתד נאמן. אני מתכוון לעקירת התורה ממש הם רפורמים והפסיקו לקיים את מצוות התורה. הם מבזים ציבורים שלמים רבנים וכל מה שעולה בדעתו של הכתב או העורך."



לדבריו עוד לפני הסרת תואר הרבנות מהרב חיים דרוקמן, הם ביזו בזמנו גם את הרב עובדיה יוסף, גם את הרבי מלובביץ' "אבל לא רק רבנים, יש גם חיילים, גם הם על הכוונת של נשקם העט והלבלר. חיילים רצים לדברים בטלים ולא לחרף נפשם עבור הביטחון שלהם ושלנו, מי שחובש מדים הוא חלק מהשמד ושאר אמירות שלא שייך להעלותם על הכתב".
הסיבה שהוצאתי את האישור לבד, נתאי מורגנשטרן.


חשבנו שהמהפך עשה משהו


"חשבנו שלאחר המהפך לפני כשנתיים בעיתון יתד נאמן שאנשיו של הרב שטיינמן תפסו פיקוד, העיתון יתמתן ויפסיק לבזות רבנים וצבורים שלמים, מכרו לנו שהירושלמים הם המשוגעים, אולם מסתבר שחשדו בכשרים ודווקא אנשי החצר של הרב שטיינמן שתפסו פיקוד לא נשמעים לו, הרי מפורסם שהרב שטיינמן אוהב שלום ורודף שלום".

מורגנשטרן מוסיף כי הוציא את האישור להפגנה עוד לפני שידע האם יש בכלל כוונה של אנשים להצטרף אליו. "הסיבה שהלכתי לבד להוציא את האישור ועוד בלי שבדקתי בכלל אם יש אנשים שרוצים להשתתף בסוג כזה של מחאה היא פשוטה. כי נמאס לי, נמאס לי, נמאס לי!!!"

אני לא יוכל יותר לשתוק מול אנשים אוכלי חינם, שבזים בצורה מעליבה ומתנשאת, אנשים שעסוקים כל הזמן ב"מלחמה" פנימית להראות מי יכול לבזות יותר את הציבור הדתי לאומי. אני לא יוכל יותר לשתוק מול אנשים שקוראים לחיילים ששומרים עליהם "רצים לדברים בטלים" וכמובן שכל זה עוד בשם "גדולי ישראל" והתורה הקדושה".

הבוקר מדווח מנדי גרוזמן בעיתון 'מעריב', כי למרות המתח וההתקפות על הרב דרוקמן, נפגש שלשום, בערב הגשת חוק הגיוס לאישור הוועדה לשיוויון בנטל עם רבנים חרדים, שביקשו את עזרתו. הרב דרוקמן נעתר לבקשה: "אנו אנשי אמת", אמר, "אם יש דבר הטעון תיקון ובכוחינו לעשות זאת, נעשה זאת".

יתד נאמן תוקף את הרב חיים דרוקמן ומשמיט ממנו את התואר 'הרב'






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה