יום רביעי, 5 במרץ 2014

צעד נוסף בדרך לקדנציה שניה: פעילים בתנועת 'טוב' בבית שמש הודיעו על תמיכה במשה אבוטבול לראשות העיר

אמש פעילים בתנועת 'טוב' בבית שמש נפגדו עם ראש העיר משה אבוטבול וסיכמו איתו על תמיכה בבחירות הבאות, וזה למרות כוונתו של יו"ר התנועה לתמוך במועמד החילוני אלי כהן.

אלי פרידמן, נציג סיעת 'טוב'
שישה ימים לפני מועד הבחירות לראשות ולמועצת העיר בבית שמש, פעילים בתנועת 'טוב' המייצגת את החרדים העובדים החליטה כי נציגה ופעיליה יתמכו במשה אבוטבול, המועמד החרדי, לראשות העיר.

אמש (ג') בשעות הלילה המאוחרות, משה אבוטבול נפגש בביתו עם אלי פרידמן נציג סיעת 'טוב' המקומית וחברים נוספים בתנועה, בסיומה של הפגישה החליטו החברים כי התנועה תתמוך באבוטבול בסיבוב השני, מהלך זה נעשה מאחורי גבו של יו"ר הסיעה המקומית אהרון סלמון שעומד להודיע על תמיכה במועמד החילוני, אלי כהן.

למעט אלי פרידמן, השתתפו בפגישה גם עו"ד מאיר הלר. עו"ד אביחי פוגל, וחיים לנדסמן.

מאז פסקו שופטי בית המשפט העליון כי העיר בית שמש הולכת לסיבוב בחירות שני, סיעת טוב עברה טלטלות פנימיות רבות. תחילה הודיע אהרון סלומון על פרישתו. החלטתו גרמה לכך שמבחינה חוקית, הסיעה לא יכלה לשוב ולהתמודד למועצה. לצורך כך, ראשי התנועה הארצית הפעילו מכבש לחצים על סלומון שיחזור בו מהחלטתו, לחצים שנשאו פרי.

עם חזרתו הודיע סלומון כי הסיעה קיבלה החלטה שכל נציג יתמוך במועמד לראשות העיר כפי ראות עיניו: "העברנו החלטה בסניף לא להתייחס לראשות העיר בכלל. יש בנינו שתומכים באלי כהן ויש במשה אבוטבול. המטרה של כולם להכניס נציג של טוב למועצה. אנחנו בעד אחדות, גישור בין קהלים ובמיוחד אהבת חינם. על זה תנועת טוב קמה".




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה