יום שלישי, 11 במרץ 2014

יאיר לפיד: אם החרדים יפסיקו למשוך בזנבות סוסים, יהיה ניתן לשלבם בציבור הכללי

אם החרדים יפסיקו למשוך בזנבות סוסים נוכל לשלבם איתנו, כך יאיר לפיד לבוגר ישיבה ששוחח עימו אתמול (ב')

בישיבה שנערכה אתמול (ב') בכנסת אותה יזמה השדולה לשילוב חרדים בשוק העבודה, השתתפו מספר בוגרי ישיבות. אחד מהם, בניהו יום טוב, ידיד של דב ליפמן, הח"כ "החרדי" מ'יש עתיד', שוחח עם לפיד לאחר הישיבה והעיר לו על צורת התיחסותו לאחרונה לישיבות כאל בתי כלא.

לפיד הפתיע והתנצל על אמירתו; "היה משהו שאמרת - 'אתם צריכים להפסיק להגיד שצריכים לצאת מהכלא של הישיבות', פתאום אמרתי לעצמי נכון" אמר לפיד, "אני אמרתי את זה כל הזמן, ולא חשבתי שזו אמירה פוגעת. והקשבתי לך ואמרתי אוקיי, אני צריך להפסיק עם זה".

"הנה, זה דו שיח, אמרתי את זה בלי כוונה לפגוע, אמרתי את זה עם איזו תחושה שזה מקום סגור, עכשיו הבנתי שזו סתם אמירה פוגעת ומיותרת לגמרי. ואמרתי לעצמי שאני בחיים לא אומר את זה יותר" הוסיף לפיד.

                                                            הסרטון שהתפרסם באתר 'כיכר השבת'

בסרטון שהתפרסם באתר האינטרנט 'כיכר השבת' ובו הדו שיח בין לפיד ליום טוב הושמטו הדברים האחרונים שאמר, לחדשות אברכים הגיע הסרטון המלא בתוספת 13 שניות, בהם נשמע לפיד אומר: ש"כשיגמרו לצעוק לתלוש ולמשוך בזנבות של סוסים..." (כאן נקטע הסרטון), אז יהיה ניתן לשבת, לדבר ולשלב את החרדים בחברה הכללית.

                                                                       הסרטון המלא

גורמים המזוהים עם אנשי "בני תורה" התיחסו לדברים של לפיד, בשיחה עם כתב חדשות אברכים, כשהם אומרים: "מלאך רע בעל כרחו יענה אמן, גם לפיד מבין שמאבק תקיף מהווה מכשול להידברות ולגשר שהוא וחבריו מעוניינים ליצור בין הציבור החרדי לתרבות החילונית, זוהי עוד הוכחה להצלחת המאבק התקיף שאנחנו מובילים ונמשיך להוביל ביתר שאת, אולי כעת גם המלגלגים מבית יבינו שרק מאבק תקיף הוא זה שיגרום לו להיכשל בתכניותיו".

"הציבור החרדי לא מעוניין בשום הידברות עם לפיד וחבריו, שלא יעשה לנו טובות ויעמיד פנים נחמדות, שימשיך להגיד מה שהוא חושב עלינו, הערב הוכח שוב כי התשובה היחידה ללפיד וחבריו היא מאבק נחוש עקבי ותקיף ללא פשרות וגימגומים, רק מאבק כזה יכשיל את תכניותיהם המסוכנות של לפיד וחבריו".



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה