יום שני, 24 במרץ 2014

הממחי"ם לא בוטלו: ב'יתד נאמן' מכחישים קשר בינם לפרסום על ביטול הממחי"ם

אמש, פורסם בידיעה ראשונית באתר החדשות 'בחדרי חרדים', ובהמשך בכלי תקשורת נוספים, על כך שבעקבות תחקיר העיתון 'יתד נאמן' בוטלו הקמת הממחי"ם.

בכתבה שהעלה יאיר אטינגר באתר האינטרנט של עיתון 'הארץ', הוא דייק בדיווח והביא את דברי חברת הכנסת איילת שקד שהממחי"ם לא בוטלו, אלא שלעת עתה בני הישיבות לא יחוייבו לעבור דרך אותם ממחי"ם.

כאן אצלינו בחדשות אברכים, הועלתה ההשערה שכביכול לעיתון 'יתד נאמן' היה אינטרס בפרסומים השונים על ביטל הממ"ח, למרות שהידיעה אינה נכונה, על מנת להראות שמאבקם צלח.

הבוקר מפרסם העיתון 'יתד נאמן', כי דובר צה"ל מסרב לאשר את הידיעה על כך שהממחי"ם בוטלו. זאת למרות הצהרותיהם של גורמים פוליטיים על כך. 

"תחקיר "יתד השבוע" שעורר סערה רבה בכל הריכוזים החרדים, עם חשיפת המזימה המסוכנת להעביר שטיפת מח מתוחכמת את תלמידי הישיבות באמצעות הקמת ממ"ח – מרכז מיון חרדי בעלות למעלה מעשרה מיליון שקל, ממשיך להכות גלים, לאחר שדובר הצבא אינו מאשר את ביטול הממ"ח, ואשר לגביו כבר הורו מרנן ורבנן חברי מועצות גדולי וחכמי התורה שליט"א, בהחלטתם בכינוס ההיסטורי המשותף: "לא לשתף פעולה עם תכנית הצבא במרכז מיון חרדי"." נכתב ביתד. בהמשך מבהירים בעיתון - כי כל עוד לא תתקבל הודעה ברורה מדובר צה"ל ההוראה תיוותר על כנה.



כאמור, בכתבה מזים העיתון את ההשערה שכביכול יש לו קשר לפרסומים המטעים אמש על ביטול הממ"ח. לנו רק נשאר לשאול מי הם אותם גורמים פוליטיים שהצהירו על ביטול הממ"ח ?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה